SOMTservis s.r.o. - poskytovatel internetu

FAQ

Dotazy k bezdrátovému připojení

 

Co dělat, když dojde k výraznému zhoršení kvality připojení?

Příčin může být mnoho. Nejčastěji jsou tyto problémy způsobeny různými druhy rušení (klimatické podmínky), překážkami mezi zařízením na straně klienta a centrálním přístupovým bodem, případně poškozením přijímacího zařízení.

Než budete kontaktovat naši technickou podporu, zkuste zjistit následující informace:

  • Jak dlouho se problém vyskytuje?
  • Nejsou-li problémy trvalého charakteru, zjistěte, kdy dochází ke změnám.
  • Prováděl někdo manipulaci s přijímacím zařízením?
  • Bylo v těsné blízkosti spuštěno zařízení, které může způsobit rušení? Pokud ano, zkuste jej vypnout.

Tyto informace nám mohou pomoci rychleji vyřešit případné problémy.

 

Jakým způsobem otestuji funkčnost připojení k internetu?

Spusťte si Příkazový řádek. Zadejte příkaz ping www.seznam.cz. Příkaz postupně odešle 4 pakety na testovací server a zobrazí dobu jejich odeslání a příjmu. Nakonec zobrazí statistiku, kolik paketů bylo odesláno, přijato a případně ztraceno. V případě funkčního připojení, by se měly všechny pakety v pořádku vrátit.